sssaannaaa

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Sanna - 28 februari 2011 20:07

Av Sanna - 28 februari 2011 18:14

  

Någon som har frågat om en bild på hela mig så man ser hur jag såg ut, det här är den bästa bilden jag har just nu, men kan faktiskt ta lite ego pics någon annan gång, lite bättre sådär :D


pusssssss.

Av Sanna - 28 februari 2011 04:23

Ciao allesammans! :D

Sorry för super dålig uppdatering! Inte haft tid eller ork att blogga.. 

Aja, sitter iaf bredvid Molly just nu och klockan är typ halv fem på morgonen, Olina och Natta ligger i soffan och om dom har antagligen somnat..

Men jag och Molly, vi är sten tuffa vii!!! Haha nej men grymt härlig kväll, mycket skratt och för mycket gott.. 

Fick världens bästa present av brudarna, liksom en mantel, gummisvärd och ett gummisköld, haha precis vad jag önska mig! xp 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards