sssaannaaa

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Sanna - 20 februari 2011 19:32

Andreas Grega – Världen är elak


Jag visar känslor men de skjutsas tillbaks 

 Jag delar glädje men har snart ingen kvar

Jag vill dig väl men negativt är ditt svar

Världen är elak, jag ser det varje dag.


Av Sanna - 20 februari 2011 16:40

Sitter fortfarande hemma hos Natalie. Vi bloggar för fullt! Längtar verkligen tills sportlovet då det blir tänndalen för våran del! så himla gryymt! men det jobbiga är ju att det är ett tag kvar.. två veckor ungefär.. Pappa ringde nyss och är väl här närsom, bloggar nog mera hemma sen.


PUUSS

Av Sanna - 20 februari 2011 14:52

haha sitter bredvid Natalie just nu, vi lovade förut att vi skulle driva lite på våran blogg så vi har nyss gjort lite video saker, dom vart ju... bra.. (a) Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, hittar väl på något..

 

 


Delar med mig lite av det oseriösa...

Av Sanna - 20 februari 2011 12:10

hej allihopa! just nu gästbloggar världens bästa Natalie på världens bästa sannas blogg^^ sanna  kom till mig för typ en halvtimme sedan och då kollade vi på jackor som vi vill köpa tills vi ska åka till tänndalen;) men dom kostade runt 1000 och 2000 men vi ska tjata så då får vi en varsin hoppas vi?  

Sannas: 

Natalies:  

      

men nu vet jag inte riktigt vad jag mer ska skriva om, vi ska iaf blogga på våran blogg www.sannaochnatalies.blogg.se KOLLA!!! :D

Pussssss & Kraammmmmmm / Natalie (a)

Av Sanna - 20 februari 2011 09:55

Jag låter bilderna tala åt mig..


            

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards