sssaannaaa

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Natalie Gästbloggar ;D

Av Sanna - 20 februari 2011 12:10

hej allihopa! just nu gästbloggar världens bästa Natalie på världens bästa sannas blogg^^ sanna  kom till mig för typ en halvtimme sedan och då kollade vi på jackor som vi vill köpa tills vi ska åka till tänndalen;) men dom kostade runt 1000 och 2000 men vi ska tjata så då får vi en varsin hoppas vi?  

Sannas: 

Natalies:  

      

men nu vet jag inte riktigt vad jag mer ska skriva om, vi ska iaf blogga på våran blogg www.sannaochnatalies.blogg.se KOLLA!!! :D

Pussssss & Kraammmmmmm / Natalie (a)

 
 
Jossan

Jossan

20 februari 2011 22:12

Åh, gillar jackan!

http://ashotofvodka.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 3 mars 2011 20:01

Ny blogg nu, slutar blogga här. 

Av Sanna - 3 mars 2011 16:22


  

Av Sanna - 1 mars 2011 10:06

Usch så dåligt jag mår. Fy bläää! Äckligt. Halsen skaver, huvudet sprängs, kroppen hänger ända ner till golvet och lukten av mat får mig att vilja dö!  Blev hemma idag, hoppas verkligen att det blir bättre innan vi drar till fjällen..!  ...

Av Sanna - 28 februari 2011 20:07


Av Sanna - 28 februari 2011 18:14


   Någon som har frågat om en bild på hela mig så man ser hur jag såg ut, det här är den bästa bilden jag har just nu, men kan faktiskt ta lite ego pics någon annan gång, lite bättre sådär :D   pusssssss. ...

Ovido - Quiz & Flashcards